Programul de defașurare în săptamâna școala altfel
(Clasa a IV- a)
Consider că aceste activități îi ajută pe elevi să își dezolte noi aptitudini, să-și creeze o idee foarte buna despre activitațile de voluntariat și să se integreze mai ușor în societate.
1. Luni vom merge într-o tabără în mijlocul pădurii. Acolo copii vor învăța să-și construiască cortul,să strângă surcele pentru foc și spună fiecare povești inventate de ei.
2. Marți vom lua parte la o activitate de voluntariat în care copii vor dărui cadouri celor bolnavi aducandu-le un zâmbet pe față.
3. Miercuri vom vizita gradina botanică unde copii vor avea ocazia să descopere plante noi.
4. Joi vom vedea câteva dintre animalele de la gradina zoologică. Acolo ghidul turistic le va povesti copiilor câte ceva despre viața fiecărui animal.
5. În ultima zi vom vizita casa marelui povestitor Ion Creangă. Acolo vor fi întampinați de un ghid care le va povesti toate năzbâtiile săvârșite în copilăria sa de vis. Alături de casa sa, vor vizita locul frumos amenajat cu aproape toate secvențele din poveștile sale.
Obiective:
➽să comunice mai ușor
➽să-și formeze noi deprinderi de a construi un cort
➽să lucreze în grup
➽să fie organizați
Obiective:
➽să comunice mai ușor
➽să-și formeze noi deprinderi de a construi un cort
➽să lucreze în grup
➽să fie organizați
Structurează mai bine activitățile și nu le trata la grămadă. La fiecare activitate precizeaza Scop, Obiective, desfășurarea sumară , REZULTATE. Să apară cuvintele cheie: au dobândit CUNOSTINTE și-au format ABILITĂȚI, ATITUDINI și au descoperit APTITUDINI deci au contribuit la dezvoltarea proprilor COMPETENTE (sociale, artistice, manageriale etc...)
RăspundețiȘtergere